Chumbawamba-Tumbthumping

I get knocked down
But I get up again
You'll never gonna keep me down

Monday, May 31, 2010

back from vama

Daca tot nu am ajuns de 1 mai acolo, am ajuns spre 1 iunie.

Vama asfaltata m-a speriat. Nu mi-a placut. Seamana cu strazile din Costinesti, nu ca nu mi-ar placea Costinestiul intr-o oarecare masura, dar Vama si Costinesti sunt statiuni diferite cu profiluri diferite.

Cum am ajuns mi-am luat o shaorma mica din care am mancat jumate, cealalta jumate a ajuns la niste caini lihniti.

Spre nefericirea mea, prima noapte din cele 2 petrecute acolo am dormit-o zdravan. As fi vrut sa dansez pe Manu Chao si Fatboy Slim la Stuf, auzeam totul, era cortul atat de aproape de Stuf, iar eu nu eram in stare sa-mi ridic capatana de pe hanoracul si geanta folosite drept perne.

Eh, cum noi ne-am pus cortul pe plaja, mai era si primul cort, iesea in evidenta, era sa ni se fure din el. Lucky us, Thomas era in cort si era treaz, asa ca hotul si-a luat un picior peste mana cand incerca sa deschida fermoarul de la cort. Unor vecini de-ai nostri motociclisti li s-a furat o casca de motocicleta (pe care tipul voia s-o schimbe de 10 ani, de pe vremea fostei lui prietene - avea vreo 30 de ani omul) si unor pustani de 15-16 ani le-a furat telefoanele de langa ei in timp ce dormeau. De la noi nici nu cred ca ar fi avut ce sa fure, pentru ca absolut tot ce era de valoare aveam in geanta-sac a mea, in care incape o casa intreaga si pe care o foloseam drept perna in cort si o taram dupa mine peste tot unde mergeam.

Am ramas fara bani, am cheltuit o gramada mai ales La Canapele pe pizza si salata de pui. Ne-am intors acasa cu 50 de bani in total, din cate milioane am avut cand ne-am dus. Gen 50 de bani pentru 2 persoane. :)) Ieri, pe plaja, stateam si intindeam pate de pui si branza topita pe paine cu degetele, folosind ca masa rucsacul lui Thomas.

Am facut si baie in mare (cica). Am intrat pana la glenze in apa si ne-am stropit reciproc din cap pana-n picioare. Eu am si intrat o data pana la gat in apa, dar n-am rezistat decat o secunda, cel mult. Bine ca era foarte cald afara si m-am incalzit repede.

Am cunoscut niste francezi faini la Stuf, care erau morti de beti si m-am intalnit cu o amica dintr-o tabara de acum 3 ani, cu care oricum nu am stat in Vama, ci doar in drum dinspre Vama spre Constanta.

Pe drum spre mare, in tren, langa noi era un tata relativ tanar care avea un copil de 6 anisori, Dimitri cred ca il chema. Atat de scumpic era, tot drumul m-am holbat la el, era asa dulce… Distractia lui era sa miaune, chestie in care si eu si Thomas ne-am regasit - vrem sa facem un filmulet cu oameni care comunica prin mieunat.

A fost fun in Vama, desi s-a cam distrus statiunea - cocalari, hoteluri de 3 stele, preturi exorbitante cam peste tot, au demolat terasele de pe plaja, mai putin Stuf si Corsarul… in fine…

http://picasaweb.google.ro/110618164178858987177/Vama2830Mai10?feat=directlink

No comments:

Post a Comment