Chumbawamba-Tumbthumping

I get knocked down
But I get up again
You'll never gonna keep me down

Sunday, February 2, 2014

loving is not a target, but a way of living

image




e imposibil sa nu te fi intrebat vreodata cine esti,
de unde vii sau incotro te indrepti.
e imposibil sa nu te fi gandit oare ce se intampla... "dupa".
e imposibil sa nu traiesti cu aceasta
mare dilema: ce scop am in viata?
e imposibil sa traiesti din inertie,
fara sa iti pui intrebari... 




image

destinul oare ne este daruit sau ni-l cream singuri? ce importanta are fiecare lucru care ni se intampla si fiecare persoana pe o intalnim sau cunoastem? la ce ne ajuta sa stim cat mai multe? putem folosi toate astea intr-o viata viitoare? daca da, inseamna ca asta e prima mea viata... sau macar printre primele... 
eu cred in aceste vieti viitoare... altfel nu imi pot explica deja-vu-urile sau de ce unele lucruri imi plac din principiu... cred ca le-am mai trait cel putin o data.

image

cred ne-am mai intalnit... altfel nu m-as fi simtit atat de in siguranta... de ce oare exista la tine aspecte pe care le inteleg pur si simplu, fara nicio explicatie? 
lucrurile in care crezi oare sunt cele adevarate pentru tine, ca fiinta eterna? sunt adevarurile tale, experientele tale pe care le-ai cunoscut, insa nu iti dai seama? cred ca da... pentru ca altfel, toata lumea ar fi fost de acord cu aceste adevaruri...

image

mai cred si ca nimic nu e intamplator, desi nu ma macina atat de mult problema scopului unei vieti, nici macar al vietii mele... dar totul se intampla cu un scop... necunoscut dinainte... nu putem decat sa ne dam cu parerea asupra lui... stiu ca orice mi se intampla are un scop...

image


nu stiu despre lucrurile prozaice (considerate importante) ce scop au, nu stiu nici macar de ce oare ne-am intalnit/regasit, dar stiu asta:

oriunde am ajunge in urmatoarea viata, oricand se va intampla acest lucru, orice forma am lua apoi, indiferent de orice, asa cum traim acum, vom trai si urmatoarele vieti: unul pentru celalalt <3 comment-3--="" nbsp="">

image

No comments:

Post a Comment